vrijdag 10 mei 2013

Eerste blogpost

Nu ik mijn eigen naaikamer heb, zit ik weer steeds vaker achter mijn naaimachine en lockmachine. Op zoek naar leuke ideeën en patronen op internet kwam ik allemaal leuke blogs tegen.
Het lijkt me leuk om ook een blog bij te houden en zo mijn creaties met jullie te delen. Nu alleen nog uitvinden hoe Blogger precies werkt, want daar kom ik nog niet helemaal achter. 

Hier alvast wat van mijn creaties van de afgelopen tijd: 

Tricotjurkje 


 Tricotrokje


 Twee keer een Roos 5011


 Wikkeljurkje


Shirtjes 


 Een monster- en uilenbadcape


 Jumpsuit (van Kiind) met bijpassend mutsje


Zitting voor de Stokke Tripp Trapp


Kussentje gerecykleerd van een oud overhemd



1 opmerking:

  1. Ik kwam toevallig op je blog terecht want zag een foto van de jurkjes. Heb je toevallig een patroon van het eerste en het tweede jurkje (3e foto)? Vind ze echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...