woensdag 8 januari 2014

Onderbroekjes

Nog niet zolang geleden zag ik het ondergoed patroon van Van Katoen langskomen. Eindelijk eens een ondergoedpatroon met echte boxershorts en hipsters in plaats van slips. Noor is bezig met zindelijkheid, dus tijd voor ondergoed. 

Ik dook mijn bak met restjes tricot en haalde daar allerlei leuke restjes af. Heerlijk een patroon, wat maar zo weinig stof nodig heeft. 
Het in elkaar zetten in ook goed te doen; alleen het vastzetten van de kruisjes aan de het broekje is wat lastig.  
De pasvorm is prima. Ik maakte maat 86/92 en die gaan prima nu nog met een luier eronder en kunnen dus straks ook nog en poos mee zonder luier. 
Ik maakte in totaal 5 broekjes; de bovenste is al in gebruik :) 









6 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Kruisje moet je even kijken bij miss stik http://miss-stik.blogspot.nl/2011/03/wie-wil-ook-een-wespentaille.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar dan kan hij niet de lockmachine of lees ik het nu verkeerd.

      Verwijderen
  2. Erg leuk! Mijn peuter gaat ook interesse in het potje en wc tonen. Wie weet ga ik er ook wel maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De boxershorts staan ook mijn lijstje, maar hebben niet echt prioriteit;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Hoe lukt de zindelijkheidstraining?
    Ik heb het patroon ook al gedownload maar nu nog tijd vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met verschonen gaat er elke keer wel een plasje op de wc en soms tussendoor, maar echt zonder luier lukt nog niet.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...