woensdag 25 december 2013

Traktaties, taart en een vleugje kerst

Afgelopen week werd Noor 2 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Als eerste mocht ze donderdag op het kinderdagverblijf trakteren. Omdat Noor gek is van mandarijnen, wist ik al snel dat het iets met mandarijnen moest worden. Na wat googlen vond deze leuke visjes.

Zaterdag vierden we haar verjaardag (en die van papa) voor de familie en vrienden. Daar hoort natuurlijk taart bij. We hebben beide een grote familie, dus het moest een grote taart worden. Op allerhande vond ik dit recept en dat leek me wel wat. Net wat anders dan een gewone appeltaart.
In plaats van een springvorm gebruikte ik een de bakplaat uit de oven en verdubbelde de hoeveelheid ingrediënten.


Natuurlijk mag een foto van het feestvarken (in zelfgemaakte pyjama) niet ontbreken.

Om nog even in het kook/bakgebeuren te blijven. Een voorproefje van onze gevulde portobello's die zo de oven in gaan.  

Ik wens jullie allemaal goede kerstdagen!!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...