woensdag 19 maart 2014

Laat de zomer maar komen

Vorig jaar maakte ik voor Stijn al 2 raglanshirts uit Ottobre 3-2013. Stijn vindt ze nog steeds erg leuk, maar ze worden helaas wat klein. Tijd dus voor nieuwe shirts; in een grotere maat. Ik pakte nu maat 104 voor de breedte en maat 110 voor de lengte.
 
Op het stoffenspektakel kocht ik drie lapjes tricot en boordstof. Thuis had ik ook nog een lapje liggen. Totaal maakte ik dus 4 shirts. Laat het mooie weer maar komen, wij zijn er klaar voor!
 






5 opmerkingen:

  1. Ah leuk! Ik wacht nog even. Weet niet welke maat nodig is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk weer! En jij maar zeggen dat ik snel ben. Volgens mij heb jij al je lapjes alweer verwerkt;) Ik nog niet hoor. Pyjama twee is klaar. En nr 3 is in de maak. En een jurkje voormezelf is ook klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb nog 1 lapje liggen ;). Voor een jurkje met legging voor Noor.
      Maar die shirtjes is niet veel werk. Zit zo in elkaar.

      Verwijderen
  3. Leuk leuk!
    Dat staat hier ook nog op de planning. Maar ik twijfel nog om de 98 te verlengen of direct de 104 te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...