zaterdag 8 maart 2014

Weekly Pin Project #1

De laatste tijd heb ik niet veel met dit blog gedaan en daar wil ik verandering in brengen. Op de blog van Pienkel zag ik het Weekly Pin Project en dat leek mij ook wel leuk voor mijn eigen blog.


Op mijn Pinterest heb ik inmiddels aardig wat pins, maar veruit de meeste nog ongebruikt. Een mooie kans dus om mijn pins uit te proberen en nog meer leuke, creatieve ideeën te krijgen. 

Deze week maakte ik een Pot Vol Koekjes voor een vriendin, waar ik gisteren op de koffie ging. Ik had deze potten wel eens eerder gezien, maar het was er nog steeds niet van gekomen om zelf te maken. Het is eigenlijk super makkelijk. Je neemt een pot, doet laag voor laag de ingrediënten erin, kleed bovenkant leuk aan en je bent al klaar. 
Ik ga dit waarschijnlijk wel vaker maken als cadeautje en zag op pinterest nog veel meer leuke ideeën om met lege potten te doen. Die gaan we dus maar sparen.  


1 opmerking:

  1. Leuk! Ik zat er ook aan te denken om 'een pin per week' te gaan doen. Ik heb zoveel gepint.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...