donderdag 12 september 2013

Winter Charlie

Mijn eerste Charlie is een feit!
Een poosje geleden kocht het Charlie patroon van Zonen09. Ik was hem al een paar keer tegengekomen in blogland en vond hem toch wel erg leuk. Het stofje heb ik vorige jaar gekocht op het stoffenspektakel en lag nog steeds te wachten op een bestemming. 



Patroon: Charlie
Stof: Stoffenspektakel / Grijze tricot van Stenzo


Voor Noor had ik trouwens vorig jaar een zelfde soort lapje gekocht. Ik heb daar toen een jurkje van gemaakt. Helaas is ze er inmiddels uitgegroeid. 

6 opmerkingen:

  1. vergeet je deze niet: http://madebymamasha.blogspot.be/2013/08/zonen-09-naaiwedstrijd-met-mega.html

    De wedstrijd met leuke prijzenpot. En dit is een zonen patroon toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha nelleke, wat leuk, wil ik meedoen met de wedstrijd van mamasha, zie ik Stein op de foto!! Wat superleuk! Nou, Samuel komt er ook op! Hij had zn charlie vandaag naar de kerk aan ;)

    groetjes
    Rianne

    (www.haba-fabrics.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rianne, wat leuk zeg. Wist niet dat je ook op Blogger zit, klein wereldje zo ;). Ik zag de Charlie van Samuel ook op Flickr. Leuk geworden!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...