zondag 29 september 2013

Wintershirt of pyjamashirt?

Laatst maakte ik voor Stijn een winterse Charlie. Nu had ik al datzelfde stofje ook in het rood gekocht voor Noor. Hier had ik vorig jaar al een jurkje van gemaakt, maar er was nog wat over. Ik besloot om hier een shirtje van te maken, volgens het patroon Lil' Darling (ottobre 04-13), maar ik kwam aan de zijnaad net wat stof tekort, als ik het patroon door wilde laten lopen. 

Voor de mouwen had ik sowieso niet genoeg, dus die wilde ik al van grijze tricot maken, die ik nog over had van de Charlie. Bij de zijnaden heb ik een strook grijze tricot geknipt en dat er tussen gestikt, zodat ik wel genoeg breedte zou hebben. 
Ik twijfel alleen nu of het niet meer een soort pyjamashirt is geworden of dat het ook leuk zou staan op een spijkerbroek/-rok. Wat vinden jullie? 

 Patroon: Lil' darling (ottobre 04-2013)
Stof: Stoffenspektakel en de Stoffenkraam


Verder nog wat modelfoto's. Noor in het rimpelrokje, wat ik vorige week heb gemaakt:




1 opmerking:

  1. Leuk shirt! Netjes doorlopend patroon :) (daar houd ik altijd van.... sorry)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...